;
مدل مو مردانه ساده کلاسیک برای صورت گرد - السن
مدل مانتو پاییزی سوییت دخترانه و زنانه فوق العاده لاکچری

مدل مانتو پاییزی سوییت دخترانه و زنانه فوق العاده لاکچری

مدل مانتو پاییزی سوییت مدل مانتو پاییزی سوییت دخترانه و زنانه فوق العاده لاکچری همگی در سایت السن.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد. پارچه‌ی سوییت به دو دسته‌ی …

مدل سارافون ستایش + از دیدن زیباترین سارافون های ستایش امسال لذت ببرید

مدل سارافون ستایش + از دیدن زیباترین سارافون های ستایش امسال لذت ببرید

مدل سارافون ستایش مدل سارافون ستایش + از دیدن زیباترین سارافون های ستایش امسال لذت ببرید در سایت السن.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد. همه‌ی ما واژه سارافون …

مدل شومیز بلند + خاص ترین مدل های شومیز امسال که به تازگی مد شده اند

مدل شومیز بلند + خاص ترین مدل های شومیز امسال که به تازگی مد شده اند

مدل شومیز بلند مدل شومیز بلند + خاص ترین مدل های شومیز امسال که به تازگی مد شده اند در سایت السن.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد. همان …

مدل مو مردانه

مدل مو مردانه ساده کلاسیک برای صورت گرد

مدل مو مردانه ساده کلاسیک برای صورت گرد همگی در سایت السن.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

مدل مو مردانه ساده کلاسیک برای صورت گرد

صورت لوزی‌شکل در این نوع صورت، پیشانی کوچک بوده و ناحیه چشم‌ها و استخوان‌های گونه عریض‌تر و چانه باریک است. باید مدل مویی انتخاب کنید که استخوان گونه را باریک‌تر جلوه دهد و پهنای پیشانی و فک بیشتر به نظر بیاید.
•مدل پیشنهادی مو: مدل‌های نامتقارن بهترین گزینه شماست. اگر فرق سر از بغل باز شود، موها حتما باید چتری باشد و به کناره‌ها پیچ بخورد و بیشترین پرپشتی مو در ناحیه چانه باشد و بلندی موها تا میانه گردن بیاید.

مدل مو مردانه ساده کلاسیک برای صورت گرد

صورت مربعی‌شکل خط فک و پیشانی در صورت‌های مربعی، عریض بوده و استخوان گونه و چانه، زاویه‌دار و پهن است؛ بنابراین مدل مو باید طوری انتخاب شود که صورت، بلندتر و کشیده‌تر نشان داده شود.
مدل پیشنهادی مو: در این مورد نیز، مدل موی نامتقارن بهترین است. فرق از بغل باز شود، اما چتری مو اختیاری است. باید بیشترین پرپشتی مو در ناحیه گیجگاه و فرق سر باشد. درواقع طول موها تا چانه می‌آید.
صورت مستطیل‌شکل عرض و پهنای پیشانی، چانه و گونه یکسان است و صورت، لاغر و کشیده است. افرادی که صورتی به این شکل دارند، ‌باید سعی کنند فرم صورتشان کوتاه‌تر و پهن‌تر جلوه داده شود.
مدل پیشنهادی مو: می‌تواند متقارن یا نامتقارن باشد و چتری اختیاری است اما بیشترین پرپشتی مو باید در کناره‌های سر باشد. قد موها نیز کوتاه است و تا چانه ارتفاع دارد.

مدل مو مردانه ساده کلاسیک برای صورت گرد

صورت مثلثی‌شکل پیشانی باریک‌ترین قسمت این‌گونه صورت‌هاست و برعکس مدل قلبی‌شکل، به تدریج هرچه به سمت گونه و چانه می‌رویم، عرض آنها بیشتر می‌شود؛ باید سعی کنید پهنای پیشانی زیاد و عرض چانه و گونه‌ها کم شود.
مدل پیشنهادی مو: بازهم متقارن یا نامتقارن‌بودن مهم نیست؛ مدل مو باید در ناحیه گوش و بالاتر پرپشت‌تر بوده و به تدریج به سمت گردن و پشت گردن باریک شود. حواستان باشد زیر گوش‌ها را پرپشت نکنید. ارتفاع موها در این مدل نیز تا چانه می‌آید.
صورت بیضی‌شکل در این مدل، چانه کمی باریک‌تر از پیشانی و استخوان گونه برجسته است که به خاطر تقارن و تناسب آن، ایدئال‌ترین شکل صورت به حساب می‌آید. هر نوع مدل مویی نیز برای این چهره‌ها مناسب است. صورت گرد طول و عرض صورت تقریبا برابر است و زوایای اندکی دارد. باید سعی کنید صورت‌تان را باریک‌تر و کشیده‌تر جلوه دهید.
مدل پیشنهادی مو: انتخاب موهایی نامتقارن، بهترین حالت ممکن است. بیشترین پرپشتی در فرق سر است و ارتفاع موها تا میانه گردن. بهتر است از مدل موهایی با ارتفاع تا چانه بپرهیزید.

مدل مو مردانه ساده کلاسیک برای صورت گرد

امروزه برای آرایش مو، شیوه های مختلف و نوینی وجود دارد که از جمله این شیوه ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:
براشینگ مو: در این روش به کمک سشوار و برس های مخصوص موج هایی در موها ایجاد می کنند .
بابلیس مو: در این روش نیز به کمک حرارت و برس های مخصوص موهای صاف را فر می کنند .
شینیون مو: منظور از این روش یعنی مدل دادن به موهای کوتاه و بلند که بیشتر در مراسمات استفاده می شود و از رایج ترین روش های آرایش مو محسوب می شود.
میزانپلی: این روش را بدون نیاز به دستگاه های خاصی انجام می دهند و از بیگودی های کوچک و بزرگ استفاده می شود.
بافت مو: روش های متفاوتی برای بافت موها وجود دارد که حتی افراد این نوع بافت ها را بدون مراجعه به آرایشگاه ها انجام می دهند.
ویو کردن: در این روش به کمک دستگاه هایی فرهایی با موج های مختلف ایجاد می کنند.
مدل های کلاسیک:یکی از شیک ترین و بروز ترین مدل ها در آرایش مو محسوب می شود که در این روش موها را به حالت نامتقارن می بندند.
مدل های باز و بسته: در این مدل، قسمتی از موها را میبندد و بقیه موها به صورت باز و آرایش شده می گذارند.

مدل مو مردانه ساده کلاسیک برای صورت گرد

بهترین حالت و شرایط مو در زمانی است که چربیهای طبیعی پوست سر بتوانند به نوک موها برسند. به همین دلیل بسیاری از متخصصین مو توصیه میکنند که موها را یک روز در میان یا حتی دو روز در میان شامپو کنید.

مدل مو مردانه ساده کلاسیک برای صورت گرد

افرادی که عادت دارند موی بلند خود را با یک کش به صورت “دم اسبی” در پشت سر جمع کنند، مراقب باشند. تارهای مو در کشهای موی سر-از هر جنس و اندازه- گیر کرده و شکسته یا کنده میشوند. بنابراین برای جلوگیری از خالی شدن بخشهای خاصی از مو، هر بار محل جمع کردن موها راکمی بالاتر و در مرتبه بعد، کمی پایینتر بیاورید. استفاده از کشهای ضخیم حوله ای یا پارچه ای، در کاهش این حالت بسیار موثر است.

مدل مو مردانه ساده کلاسیک برای صورت گرد

شانه کردن موهای خیس از کشیدن برس بر آنها بهتر است، اما کشیدن مو از پوست سر تا نوک و به زور باز کردن گره های آن، موجب کنده شدن نوک موها، شکسهگی ساقه مو و ضعف ریشه میشود. اگر موهایتان بیش از حد در هم گره میخورد، مقدار کمی نرم کننده تنها به نوک موها بزنید، آب اضافه مو را گرفته و ابتدا از نیمه مو تا نوک آنرا در دسته های چک شانه کنید تا گره ها باز شوند تا بتوانید از ریشه تا نوک را به راحتی شانه کنید.

مدل مو مردانه ساده کلاسیک برای صورت گرد

در دستورات قدیمی زیبایی، برای براق شدن مو چنین روشی توصیه شده بود “موها را به مدت ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت و هر دسته را از ۱۵ تا ۲۰ مرتبه برس بکشید” . اما برای حرکت دادن چربی طبیعی مو از ریشه به نوک آن، تنها چند مرتبه معدود برس کشیدن به مو کافی است و بیشتر از آن تنها میتواند به شکسته شدن مو منتهی شود.

مدل مو مردانه ساده کلاسیک برای صورت گرد

این کار نه تنها مدل دادن به مو را بسیار مشکل میکند، بلکه به مقدار بسیار زیاد موجب آسیبهای ناشی از حرارت میشود. سشوار باید برای خشک کردن و مدل دادن به موهای نمدار-نه خیس- به کار رود و حداکثر مدت آن باید ۲۰ دقیقه باشد. قبل از حرارت دادن به مو، گیسوی خود را به مدت ۵ دقیقه در حوله بپیچید و سپس بگذارید ۵ دقیقه دیگر در هوای آزاد خشک شود.

مدل مو مردانه ساده کلاسیک برای صورت گرد

برای داشتن موهایی سلامت، پوست سر نیز باید تغذیه شود. ماساژ دادن کف سر با نوک انگشتان به افزایش جریان خون در آن کمک میکند. برای مراقبت بیشتر میتوانید هر از گاهی از مواد مغذی و ماسکهای مخصوص پوست سر استفاده کنید.

مدل مو مردانه ساده کلاسیک برای صورت گرد

برس نامناسب، به خصوص انواع برسهای گرد، تنها موجب از بین رفتن آرایش موی شما شده و حتی ممکن است در میان موها گیر بیافتد. به طور کلی، هر چه موهای شما بلندتر باشد، برس به خصوص برس گرد- باید قطر بیشتری داشته باشد. اگر میخواهید موهایتان پف کرده و پر حجم به نظر برسند، از برسهای گرد و اگر میخواهید آنها را صاف و نرم آرایش دهید از برسهایی به شکل راکت استفاده کنید.

مدل مو مردانه ساده کلاسیک برای صورت گرد

اسپری مو شهرت چندان خوبی ندارد، اما این اسپریها حاوی مواد پلیمری هستند که رطوبت را از مو دور نگه میدارد. بر خلاف باور عمومی، این پلیمر آسیبی به مو نمیرساند و درواقع آنچه بر روی مو میماند و خشک میشود همین مواد پلیمری هستند نه الکل. الکل موجود در این اسپریها، قبل از اینکه مواد به مو برسند، تبخیر میشود. نکته مهم این است که اسپری تنها در حد لازم مصرف شود و به طور مداوم روی مو قرار نگیرد.

مدل مو مردانه ساده کلاسیک برای صورت گرد

اگر موی شما دچار شوره است، نباید آن را به طور موقت با مواد روغنی و پمادهای آرایشی مخفی نمایید، بلکه باید آنرا به طور کامل درمان کنید. شوره سر در واقع نوعی بیماری جلدی است و ارتباطی با خشکی سر ندارد. برای درمان آن هم باید از شامپوهای حاوی اسید سالیسیلک، روی یا سولفید سلنیوم استفاده کنید

مدل مو مردانه ساده کلاسیک برای صورت گرد

مهمترین و کلیدی ترین نکته در انتخاب مدل موی مردانه شیک و مناسب؛ سلیقه شخصی خودتان است. چرا که قرار نیست شما با رعایت یکسری قوانین، نظر خودتان را ملاک نکنید. بنابراین مدل مویی را انتخاب کنید که خود شما دوست دارید و با آن احساس خوش تیپی و راحتی میکنید.

مدل مو مردانه ساده کلاسیک برای صورت گرد

قطعا نوع شکل فرم صورت مردان، بر روی ظاهر مدل موی آنها، مهم است. چون که برخی از کوتاهی ها و برش ها مثلا برای صورت گرد یا بیضی، مناسب تر میباشد. در مورد مدل مو مناسب برای هر فرم صورت در مقاله انواع مدل مو مناسب برای هر فرم صورت، صحبت کرده ایم.
به طور خلاصه مدل موی سر آقایان بر اساس حالت صورت به شکل زیر است:
برای صورت گرد؛ مدل موی مردانه کوتاه از اطراف و کمی بلندتر در وسط، عالی است.
برای صورتهای مربع، موهای مردانه کوتاه و متوسط به شکل سرتاسر، شیک خواهد بود.
فرم صورت بیضی، محدودیتی ندارد و هر مدل مویی برای آنها زیبا میباشد.
برای چهره الماسی و یا لوزی، بهترین مدل موتاهی در ما بین این مدلها و متوسط، قرار میگیرند.
برای صورت مثلثی و قلبی شکل، احتمالا مدل موهایی که پرحجم باشند و تا حدی پیشانی وسیع شما را بپوشانند، عالی است.

مدل مو مردانه ساده کلاسیک برای صورت گرد

با توجه به اینکه، قدی بلند، متوسط و یا کوتاه داشته باشید، یک مدل مو با دیگری برای شما فرق میکند. توجه داشته باشید که فرم بدن شما، نکته ای مهم در راهنمای انتخاب مدل موی مردانه است که باید از آن مطلع باشید.
اگر قد بلند هستید؛ معمولا هر مدل کوتاهی از کوتاه تا بلند، به شما می آید. مردان قد کوتاه، بهتر است حدالامکان، موهای خود بلند نکنند زیرا قد آنها کوچک تر دیده میشود. چنانچه پسری لاغر اندام میباشید، موهای خود را میتوانید به هر مدلی در بیاورید.

مدل مو مردانه ساده کلاسیک برای صورت گرد

موهای حالت‌دار: این بافت مو  با بیشتر مدل‌های مو متناسب است چون هم حجم دارد و هم حرکت. و اگر دوست دارید موهایتان را بلند کنید، باز هم فوق‌العاده خواهد بود.
موهای صاف: به هیچ عنوان موهایتان را کف سر به سمت عقب ندهید، مگراینکه ساعت‌ها روی آن کار کرده و آرایشش داده باشید. برای اینکه درست کردن موهایتان راحت‌تر شود حتماً از نرم‌کننده استفاده کنید.
موهای نازک و لخت: این بافت مو با مدل موی کوتاه کلاسیک، تقریباً شبیه به آندرکات عالی خواهد بود.
موهای فر: این بافت مو با مدل‌هایی از آندرکات فوق‌العاده خواهد بود. می‌توانید آن را شبیه به مدل آدریان گرنیر (Adrien Grenier) یا لنی کراویتز (Lenny Kravutz) درست کنید یا مثل جاستین تیمبرلیک (Justin Timberlake)، دنزل واشنگتن (Denzel Washington) یا حتی جیمز فرانکو (James Franco) کلاسیک درست کنید.

مدل مو مردانه ساده کلاسیک برای صورت گرد

مدل موی کلاسیک مردانه برای انواع سلیقه و بافت موها مناسب است. این یک انتخاب عالی برای مردانی است که می خواهند همیشه ظاهری آراسته و شیک داشته باشند. نمای کلی بهترین مدل مو مردانه به این شکل است که کناره های سر حالت محو داشته و موهای بالای سر کمی بلندتر است. شما می توانید بسته به سلیقه خود اندازه موها را کوتاه یا بلند در نظر بگیرید و دور مو را محوتر کنید. مدل موی کلاسیک برای موقعیت های رسمی بهترین گزینه است.

مدل مو مردانه ساده کلاسیک برای صورت گرد

آخرین بروز رسانی در : شنبه 22 بهمن 1401

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام السن و لینک مستقیم بلا مانع است.