;
مدل مانتو کتی جلو بسته جدید شیک کره ای - السن
تزیین آش رشته با کشک و پیاز داغ و شابلون و خلال دندان

تزیین آش رشته با کشک و پیاز داغ و شابلون و خلال دندان

تزیین آش رشته تزیین آش رشته با کشک و پیاز داغ و شابلون و خلال دندان همگی در سایت السن.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد. تزیین شیر برنج تزیین …

مدل دسته گل عروس جدید و زیباترین دسته گل عروس جهان

مدل دسته گل عروس جدید و زیباترین دسته گل عروس جهان

مدل دسته گل عروس جدید مدل دسته گل عروس جدید و زیباترین دسته گل عروس جهان در سایت السن.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد. مدل دسته گل عروس جدید …

عکس لباس محلی دخترانه سنتی زیبا ساده شیک با مدل های به روز

عکس لباس محلی دخترانه سنتی زیبا ساده شیک با مدل های به روز

عکس لباس محلی دخترانه عکس لباس محلی دخترانه سنتی زیبا ساده شیک با مدل های به روز همگی در سایت السن.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد. هر قوم و کشوری …

مدل مانتو کتی

مدل مانتو کتی جلو بسته جدید شیک کره ای

مدل مانتو کتی جلو بسته جدید شیک کره ای همگی در سایت السن.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

مدل مانتو کتی جلو بسته جدید شیک کره ای

این مانتو همانطور که از نامش مشخص است به سبک کت مردانه دوخت می‌شود و دارای انواع جلوباز و دکمه دار است. مانتو کتی با توجه به سبکی که دوخته می‌شود، می‌تواند مجلسی و اسپرت باشد. استفاده از مدل‌های مجلسی این لباس در مجالس رسمی، یک انتخاب هوشمندانه برای خانم‌های محجبه به حساب می‌آید. مدل‌های اسپرت آن نیز یک گزینه مناسب برای استفاده روزمره و حتی مهمانی‌های دوستانه می‌باشند.

مدل مانتو کتی جلو بسته جدید شیک کره ای

این مانتوها برای استفاده در موقعیت‌های متفاوت بسیار مناسب هستند اما مثل هر لباس دیگری مانتو تی نیز دارای یک سری اصول برای ست کردن می‌باشد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

مدل مانتو کتی جلو بسته جدید شیک کره ای

یکی از ترکیب‌های جذابی که می‌توانید با مانتو کتی بسازید، کت و شلوار ست است. مدل‌های اورسایز یکی دیگر از مدل‌هایی هستند که در چند سال اخیر با استقبال خوبی مواجه شده‌اند. معمولاً برای استایل های رسمی از شلوار راسته و برای استایل های کژوال از شلوارهای بگ استفاده می‌شود.

مدل مانتو کتی جلو بسته جدید شیک کره ای

شلوار جذب یکی دیگر از مدل‌های شلواری است که می‌توان با این نوع مانتوست کرد. برای کامل کردن این استایل می‌توانید از انواع مدلهای کفش شامل کتونی، صندل، کالج و… استفاده کنید. برای اکسسوری هم پیشنهاد می‌کنیم به کمربند فکر کنید.

مدل مانتو کتی جلو بسته جدید شیک کره ای

با توجه به گرم شدن هوا، شلوارهای بگ که اتفاقاً جزو ترندهای امسال محسوب می‌شوند، کاربردی‌تر می‌شوند. شما می‌توانید به راحتی این نوع شلوار را با مانتو کتی خود ست کرده و از راحتی آن لذت ببرید.

مدل مانتو کتی جلو بسته جدید شیک کره ای

مدل مانتو کتی جلو بسته جدید

اگر شما هم جزو افرادی هستید که از لباس‌های راحت را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهید؛ ست کردن شلوار مام استایل با مانتو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شما در این ترکیب علاوه بر احساس راحتی، بسیار جذاب به نظر خواهید رسید. در کنار این دو می‌توانید از شومیز و تیشرت به همراه یک جفت کتانی راحت به کار ببرید.

مدل مانتو کتی جلو بسته جدید شیک کره ای

پارچه‌های چهارخانه همیشه روی مد هستند و در کنار سادگی، بسیار جذاب به نظر خواهند رسید. این مانتوها همراه با شلوار مام استایل یا فیت و اکسسوری های مثل کیف و کمربند بسیار شیک به نظر خواهند رسید.

مدل مانتو کتی جلو بسته جدید شیک کره ای

مانتو ملوانی یکی از مدل‌های منحصر به فرد این مانتو است که به رنگ سرمه‌ای تولید می‌شود و بر روی آن جزئیات طلایی، قرمز سفیدی نیز دیده می‌شود. بهتر است این نوع مانتو با رنگ‌های خنثی و ملایم‌تر مثل کرم، سفید و… ست شود.

مدل مانتو کتی جلو بسته جدید شیک کره ای

وجود یک مانتو کتی بلیزر در کمد لباس هر خانم اهل مدی واجب است. از آن جایی که بلیزرها کلاسیک هستند، هیچ وقت از مد نمی‌افتند و به همراه هر نوع استایلی ست می‌شوند. از پارچه‌های متفاوتی برای دوخت بلیزر استفاده می‌شود که متناسب با فصل متغیر هستند.

مدل مانتو کتی جلو بسته جدید شیک کره ای

مانتوهای کتی مجلسی یکی از بهترین انواع مانتو در بازار هستند که افراد می‌توانند از آن‌ها به عنوان یک لباس مناسب در مجالس خود استفاده کنند. این مانتوها در انواع طرح‌ها و رنگ‌های مختلف برای فروش عرضه می‌شوند.

مدل مانتو کتی جلو بسته جدید شیک کره ای

اولین کار این است که مانتو کتی را برای خود انتخاب کنید که روی بدن شما تناسب داشته باشد. هرگز از مانتو کتی استفاده نکنید که مناسب تناسب اندام شما نیست. بیشتر از اندازه‌های استاندارد S، M، L یا XL که در فروشگاه ها از پیش تعیین شده اند، تناسب مانتو را در نظر بگیرید، زیرا جنبه های مختلفی از تناسب وجود دارد. به عنوان مثال، آستین کت نباید برای شما تنگ یا کمر آن بسیار گشاد باشد.

مدل مانتو کتی جلو بسته جدید شیک کره ای

فرض کنید که شما برای اولین بار اقدام به خرید مانتو کتی می‌کنید. بنابراین نه تنها این مانتو باید به درستی با اندام شما تناسب داشته باشد، بلکه باید قبل از شروع صحبت کردن شما را در بهترین حالت ممکن نشان دهد. این بدان معناست که درک کاملی از هدف خرید مانتو کتی خود داشته باشید. بگذارید در قالب یک مثال به شما این موضوع بیشتر معرفی کنیم.

آیا می‌خواهید کت خود را برای مصاحبه شغلی خریداری کنید؟ آیا آن را در نمایشگاه شغلی که توسط دانشگاهتان میزبانی می‌شود، می‌پوشید؟ یا برای صرف نهار با کارفرماینان قصد استفاده از آن را دارید؟ در واقع شیک پوش بودن به همراه مانتو کتی نشانه جدیت، قابل اعتماد بودن و آمادگی شما برای انجام هر کاری است. از این رو مانتو کتی گزینه‌ای ایده‌آل برای تمامی موقعیت‌های اداری خواهد بود.

مدل مانتو کتی جلو بسته جدید شیک کره ای

آیا پارچه مانتو کتی گزینه بسیار مهمی به هنگام خرید این محصول است؟ از نظر سلسله مراتب، پارچه مانتو کتی بعد از تناسب و عملکرد باید بررسی شود، اما این بدان معنا نیست که دانستن انواع مختلف پارچه مانتو کتی گزینه بی‌اهمیتی به هنگام خرید این محصول است.

یک مانتو کتی خوب نباید فقط تمام ویژگی‌های مناسب را داشته باشد و فرم بدن شما را تکمیل کند. بلکه باید ظاهری داشته باشد که احساسی را به خریدار و دیگر افراد منتقل کند که از یک پارچه و دوخت با کیفیت بالا تولید شده است.

پس به هنگام خرید مانتو کتی، موضوع دیگری که باید مد نظر خود قرار دهید نوع پارچه‌ای است که مانتو از آن دوخته شده. سعی کنید تمامی جوانب پارچه را در نظر داشته باشید که مطمئن شوید که پارچه دارای کیفیت بالایی است و خوردگی ندارد.

مدل مانتو کتی جلو بسته جدید شیک کره ای

برخی از پارچه‌هایی که کیفیت بالایی دارند و در دوخت مانتو کتی از آن‌ها استفاده می‌شود عبارت‌اند از:

پشم: اکثر پارچه‌هایی که مانتوهای کتی از آن‌ها دوخته می‌شوند، پارچه‌های پشمی هستند.
نخ: اگر پارچه با دقت انتخاب شود، مانتو کتی بسیار عالی می‌شود. بنابراین اگر بودجه بیشتری دارید، به جای یک مانتو کتی پشمی با کیفیت متوسط، یک مانتو کتی نخی با کیفیت بالا تهیه کنید.
کتان: این پارچه گران‌تر است، اما این قابلیت را دارد که مانتو کتی سبک و نرم را ارائه دهد. نکته منفی در رابطه با پارچه‌های کتان این است که به جای اینکه به بدن نزدیک شود، تمایل به دور شدن دارد و نمی‌توان از این پارچه یک مانتو کتی فیت داشت.
الیاف مصنوعی: این پارچه گزینه مناسبی است، اما طول عمر بالایی نداشته و با یک بار شستشو کیفیت خود را از دست می‌دهند.

مدل مانتو کتی جلو بسته جدید شیک کره ای

شما می‌توانید همه چیز را در مورد تناسب، پارچه و عملکرد مانتو کتی در نظر بگیرید، اما این در واقع فقط ۷۰٪ کار است. پیشنهاد می‌دهیم که قوانین فوق را حفظ کنید و اصطلاحات را درک نمایید، اما این شما نیستید که مانتو کتی را با دستان خود می‌دوزید. برای این کار باید به خیاط خوب اعتماد کنید یا اگر قصد دارید مانتو آماده را خریداری کنید، به دوخت مانتو کتی توجه داشته باشید.

آیا برایتان سوال پیش آمده که در این زمینه خیاط چقدر مهم است؟ باید به شما بگوییم که خیاطان ماهر و مشهور می‌توانند یک مانتو کتی بی‌نظیر را برای شما بدوزند. آن‌ها برای تنظیم تناسب یقه مشکلی نخواهند داشت یا دقیقا همان اندازه که قد مانتو کتی برای شما متناسب است شروع به دوخت مانتو کتی می‌کنند.

بنابراین مطمئن شوید روزی که خیاط خود را ملاقات می‌کنید به خوبی با او ارتباط برقرار کرده‌اید و تمامی مواردی که از یک مانتو کتی مد نظرتان است را به او ارائه می‌دهید. حتی باتجربه‌ترین خیاط‌ها هم افرادی نیستند که بدون اطلاعات شما اقدام به دوخت مانتو کتی بکنند.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید ۰ توجه شما را به ۲۵ مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این ۰ ها از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.

مدل مانتو کتی جلو بسته جدید شیک کره ای

مانتو یکی از مهم‌ترین لباس‌های زنانه است. طرح و رنگ مانتو تاثیر زیادی روی جذابیت ظاهری خانم‌ها دارد. از این رو باید در انتخاب آن دقت و حساسیت زیادی داشته باشید. همانطور که می‌دانید یکی از این مانتوهای جذاب که چند سالی است وارد کمدهای ما شده، مانتو کتی است. این مانتوها بسیار شیک و جذاب هستند. مانتوهای کتی همیشه اولین انتخاب برای قرارهای مهم و رسمی ما هستند. در این مقاله با چند مدل مانتو کتی آشنا می‌شویم. با ما همراه باشید.

مدل مانتو کتی جلو بسته جدید شیک کره ای

مانتوهای کتی همانطور که از اسمشان پیدا است، مانتوهایی هستند که به سبک کت مردانه دوخته می‌شوند. این مانتوها در انواع جلو باز و دکمه دار وجود دارند. مانتو کتی در دو مدل مجلسی و اسپرت وجود دارد. مدل غالب بیشتر مانتوهای کتی به صورت مجلسی است. برخی خانم‌ها این مانتوها را به عنوان لباس مجلسی در مجالس می‌پوشند. پوشیدن این مانتوها برای مجالس توسط خانم‌های محجبه، انتخاب هوشمندانه‌ای است. مانتوهای کتی اسپرت بیشتر برای دورهمی‌های دوستانه در کافه و خیابان گردی کاربرد دارند.

مدل مانتو کتی جلو بسته جدید شیک کره ای

کت و شلوارها از مدل‌های بسیار جذاب و رسمی مانتوهای کتی هستند. کت و شلوارها با توجه به مدلشان می‌توانند رسمی یا کژوال باشند. معمولاً کت و شلوارهایی که فیت و اندامی باشند، رسمی هستند. در حالی که کت و شلوارهای اورسایز بیشتر حالت کژوال دارند. شلوار کت و شلوارهای اورسایز ممکن است راسته یا بگی باشد. کت اورسایز با شلوار راسته از جمله جذاب‌ترین استایل‌ها است.

مدل مانتو کتی جلو بسته جدید شیک کره ای

اگر شما هم از طرفداران استایل کژوال هستید و راحتی را ترجیح می‌دهید، مانتو کتی را با شلوار مام استایل امتحان کنید. این ترکیب هم استایل بسیار جذاب و خاصی به شما می‌دهد و هم بسیار راحت و آزاد است. مانتو کتی و شلوار مام استایل با شومیز یا تی‌شرت و یک جفت کتانی، بسیار جذاب و خواستنی است.

مدل مانتو کتی جلو بسته جدید شیک کره ای

لباس‌های چهارخانه همیشه ترندی و جذاب هستند. مانتو کتی چهارخانه از آن مانتوهای کاربردی و پرطرفدار است که تیپ خاصی به شما می‌دهد. مانتوهای کتی چهارخانه به سادگی استایل می‌شوند؛ از این رو می‌توانید مانتوهای کتی چهارخانه را تا سال‌های سال بپوشید و از آن‌ها لذت ببرید. این مانتوها با شلوار جذب و یا شلوار مام استایل، همراه با اکسسوری‌هایی مثل کمربند، کیف و گردنبند؛ استایل بسیار جذابی برای شما می‌سازند.

مدل مانتو کتی جلو بسته جدید شیک کره ای

آخرین بروز رسانی در : سه شنبه 25 بهمن 1401

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام السن و لینک مستقیم بلا مانع است.