;
مدل لباس دخترانه نوجوان شیک و جدی برای عید - السن
عکس پروفایل چهارشنبه سوری 1401 خطرناک و ترقه بدون متن

عکس پروفایل چهارشنبه سوری 1401 خطرناک و ترقه بدون متن

عکس پروفایل چهارشنبه سوری عکس پروفایل چهارشنبه سوری ۱۴۰۱ خطرناک و ترقه بدون متن همگی در سایت السن.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد. سوختن غصه هات تو آتیش چهارشنبه …

تزیین آناناس ساده و عروس برای مناسبتها و شب یلدا

تزیین آناناس ساده و عروس برای مناسبتها و شب یلدا

تزیین آناناس تزیین آناناس ساده و عروس برای مناسبتها و شب یلدا همگی در سایت السن.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد. تزیین بسیار زیبای آناناس همراه با توت فرنگی …

مدل پیراهن بلند خانگی و زنانه شیک و مجلسی جدید

مدل پیراهن بلند خانگی و زنانه شیک و مجلسی جدید

مدل پیراهن بلند مدل پیراهن بلند خانگی و زنانه شیک و مجلسی جدید در سایت السن.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد. برای اینکه بهترین استایل را داشته باشید و …

مدل لباس دخترانه

مدل لباس دخترانه نوجوان شیک و جدی برای عید

مدل لباس دخترانه نوجوان شیک و جدی برای عید همگی در سایت السن.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

مدل لباس دخترانه نوجوان شیک و جدی برای عید

هنگامی که برای انتخاب مدل لباس دخترانه جوان تصمیم به خرید می گیرد و وارد فروشگاه می شوید، ممکن است به دلیل تنوع زیاد لباس دخترانه دچار سردرگمی شوید. تنوع در بلوز دخترانه، سارافون دخترانه، ست دخترانه، لباس مجلسی دخترانه بسیار زیاد است. خوب! عوامل زیادی در انتخاب موثر است. شما برای اینکه گیج نشوید و نتوانید تصمیم درستی بگیرید باید اول نیاز دختر کوچولو خود را مشخص کنید. هدف شما از خرید لباس کدام طرح و مدل می باشد. آیا می خواهید یک لباس دخترانه ست بخرید؟ و آیا شما به یک مهمانی دعوت شده اید و می خواهید یک لباس مجلسی دخترانه بخرید؟ حتی نوع مهمانی نیز در خرید لباس دخترانه بسیار تاثیر گذار است.

مدل لباس دخترانه نوجوان شیک و جدی برای عید

خرید یک لباس دخترانه مناسب سخت نیست. ما به شما توصیه می کنیم در لباس پوشیدن فرزندان خود بسیار حساس باشید و به آن ها اجازه تصمیم گیری بدهید البته خودتان نیز نظارت داشته باشید. به آن ها خوش پوشی و درست پوشی و انتخاب مناسب و به جا را یاد دهید. این آموزش ها تاثیر فوق العاده بالایی بر روی سلیقه فرزندانتان می گذارد. در این مقاله ما شما را با مهم ترین قواعد در انتخاب لباس مجلسی دخترانه، ست دخترانه، سارافون دخترانه، بلوز دخترانه آشنا خواهیم کرد.

مدل لباس دخترانه نوجوان شیک و جدی برای عید

یکی از اصلی ترین دلیل انتخاب لباس مجلسی دخترانه، زمان و میزان رسمیت مجلسی است که به آن دعوت شده اید. اگر شما برای یک جشن ازدواج دعوت شده اید، قطعاً زمان آن هم شب می باشد و رسمی هم می باشد. خوب اینجاست که ما به شما می گوییم داشتن کمی زرق و برق هم خوب می باشد. سعی کنید لباس مجلسی دخترانه با کمی زرق و برق را انتخاب کنید. لباس هایی که معمولا از جنس ساتن براق و لطیف و تور دوخته شده اند و با نگین ها و مروارید و گل تزئین شده اند. البته به راحتی دختر کوچولو خود نیز توجه کنید.

مدل لباس دخترانه نوجوان شیک و جدی برای عید

اول در خرید لباس دخترانه اولویت داشته باشید. اگر می خواهید در خرید لباس به دردسر نیافتید پس اول در خرید لباس را باید در اولویت قرار دهید. درست است که خرید لباس دخترانه بیش تر زمان می برد اما اگر شما اول کفش و کیف و سایر اکسسوری ها را بخرید رسماً خود را به دردسر انداخته اید. زیرا انتخاب لباس متناسب با کفش و کیف سخت تر می باشد و زمان بیش تری باید صرف کنید. اول به سراغ خرید لباس دخترانه بروید و سپس به سراغ خرید دیگر وسایل بروید. این کار شما را بسیار راحت تر خواهد کرد.

مدل لباس دخترانه نوجوان شیک و جدی برای عید

زمانی که شما پا در فروشگاه می گذارید با دنیایی از رنگ ها مواجه می شوید. البته این را هم بگوییم که همه ی رنگ های شاد به دختران جذاب شما می آید، اما بهتر است به رنگ پوست کودک خود توجه کنید، ببینید رنگ لباس به تناژ پوست دختر زیبای شما چقدر نزدیک است. اگر دختر شما پوست سفیدی دارد، خوب به نظر ما بهتر است رنگی را انتخاب کنید که که مخالف رنگ پوست دختران باشد تا سفیدی پوست او بیش تر جلوه کند. البته دخترانی که رنگ پوست روشن و یا به اصطلاح بور دارند به قول گفتنی همه ی رنگ ها به آن ها می آید. اگر اهل ست کردن خانوادگی هم هستید که خیلی عالی می شوید و انتخاب شما را بسیار راحت تر می کند کافی است یک مدل و یک رنگ را انتخاب کنید و بعد کل خانواده مانند آن بپوشید. این یک کار فوق العاده جذاب است که زیبایی و محبوبیت شما را دوچندان می کند. البته این نکته را نیز متذکر شوم، مادران عزیز اگر مدل لباس شما برای دختر شما بسیار زنانه است و متناسب با سن او نیست، لزومی در انتخاب مدل لباس مانند لباس خودتان نیست، فقط کافی رنگ لباس را ست کنید.

مدل لباس دخترانه نوجوان شیک و جدی برای عید

یک نکته دیگر این است که شما رنگ لباس خود را با رنگ لباس دخترانه فرزند خود ست کنید، اگر شما لباس مشکی برای خود انتخاب کرده اید هیچ لزومی ندارد که برای کودک خود لباس رنگ مشکی انتخاب کنید. رنگ های شاد برای آن ها انتخاب کنید. رنگ های شاد در روحیه فرزند شما بسیار موثر است. بیش از آنکه به فکر جذاب بودن و نگاه اطرافیان باشید به روحیه فرزند خود و راحتی آن توجه کنید.

مدل لباس دخترانه نوجوان شیک و جدی برای عید

اگر شما به جشن تولد دعوت شده اید، چه لباس دخترانه ای باید انتخاب کنید.

لباس دخترانه برای جشن تولد زیاد سخت نیست. زیرا دیگر این یک مهمانی رسمی نیست. بلکه قرار است که دختر شما با دوستان خود در تولد بازی کند، پس یک لباس راحت و مناسب برای او در نظر بگیرید.

مدل لباس دخترانه نوجوان شیک و جدی برای عید

سارافون دخترانه: یک انتخاب بسیار درست می باشد، هم از لحاظ زیبایی و جذابیت و راحتی و هم از لحاظ اقتصادی. اگر شما یک سارافون دخترانه ساده با رنگ های سفید و یا بنفش و … رفته اید بهتر است یک تی شرت طرح دار و رنگارنگ انتخاب کنید. نباید هم تی شرت و هم سارافون مثل هم باشند. چون هر دو جلوه خود را از دست می دهند. اگر شما یک سارافون دخترانه طرح دار و رنگارنگ انتخاب کرده اید پس بهتر است تی شرت یا بلوز ساده برای آن انتخاب کنید.

مدل لباس دخترانه نوجوان شیک و جدی برای عید

ست دخترانه، یکی از نمونه لباس ها که برای مجالس غیر رسمی یا کم تر رسمی می توانید برای دختران خود انتخاب کنید. ست دخترانه است. در فصل های گرم سال می توانید به سراغ رنگ های خنک بروید، مثل آبی روشن، لیمویی و سبز روشن و … در فصل سرد سال از رنگ های گرم استفاده کنید، مثلاً رنگ قرمز، بنفش و قهوه ای و … استفاده کنید. می توانید یک بلوز دخترانه با رنگ زرد را با یک دامن با رنگ بنفش ست کنید. در ست دخترانه باید به ترکیب رنگ توجه کنید. ترکیب رنگ ها زیبایی را دو چندان می کند.

مدل لباس دخترانه نوجوان شیک و جدی برای عید

شاید شما هم افرادی را دیده باشید که از ترس این که مبادا رنگ لباسی که انتخاب می کنند به پوست شان نیایید، تنها لباس هایی با رنگ های سفید و یا مشکی را انتخاب می کنند و در انتخاب سایر رنگ های مناسب برای پوست شان دچار مشکل می شوند.

شاید هم شما جزو این دسته از افراد باشید، به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که این بخش از مقاله را حتما مطالعه کنید تا نه تنها بتوانید رنگ لباسی مناسب پوست خود انتخاب کنید بلکه بتوانید با انتخاب رنگی مناسب، حس آرامش را در خود ایجاد کنید.

اگر جزو افرادی هستید که پوستی تیره دارند توصیه می کنیم از رنگ هایی مانند قهوه ای، مشکی و یا سرمه ای برای لباس های خود استفاده نکنید، به جای این رنگ ها از رنگ های روشنی مانند کرم، خاکستری روشن، صورتی و آبی روشن استفاده کنید.

مدل لباس دخترانه نوجوان شیک و جدی برای عید

افرادی که دچار چاقی و اضافه وزن دارند همیشه با یک معضل جدی برای انتخاب لباس روبرو هستند، این گونه افراد باید در انتخاب لباس های خود به خوبی دقت کنند زیرا ممکن است لباسی که انتخاب می کنند نه تنها آن ها را چاق تر نشان دهد بلکه تاثیرات جدی روی زیبایی آن ها بگذارد.

به یاد داشته باشید که افرادی چاق هستند باید مدل، جنس و حتی تزئینات لباس را به خوبی مورد بررسی قرار دهند تا انتخاب مناسبی داشته باشند.

مدل لباس دخترانه نوجوان شیک و جدی برای عید

نکته ی دیگری که در انتخاب لباس برای افراد چاق باید به آن اشاره کنیم این است که این افراد بهتر است که بیشتر از رنگ های تیره برای لباس های خود استفاده کنند تا این که از رنگ های روشن استفاده کنند.

در ضمن این گونه افراد باید در انتخاب ترکیب رنگ برای لباس نیز دقت کافی داشته باشند و بهتر است از بلوز و شلوارهای یک رنگ استفاده کنند، این کار باعث می شود که اندام خود را ایده آل تر از آن چه که هست نشان دهند.

مدل لباس دخترانه نوجوان شیک و جدی برای عید

و نکته ی آخر برای انتخاب لباس برای افرادی که دچار چاقی و اضافه وزن هستند این است که بهتر است که از لباس هایی استفاده کنند که دارای پارچه های ساده است، زیرا پارچه هایی که دارای تزئینات هستند ممکن است چاقی افراد را بیشتر نشان دهند.

مدل لباس دخترانه نوجوان شیک و جدی برای عید

شاید شما جزو افرادی باشید که قد کوتاهی داشته باشند و از این مسئله دل خوشی نداشته باشید، برای چنین افرادی توصیه می کنیم از رنگ لباس هایی استفاده کنند که رنگ بلوز و شلوار یکی باشد، این کار باعث می شود که قد این گونه افراد بلندتر به نظر برسد.

مدل لباس دخترانه نوجوان شیک و جدی برای عید

همچنین پوشیدن لباس هایی که دارای خطوط عمودی هستند می توانند در بلندتر نشان دادن قد افراد کمک کند. در ضمن همان طور که می دانید پوشیدن کفش های لژدار و یا کفش هایی که دارای پاشنه های بلندی هستند می توانند به افراد در بلندتر نشان دادن قدشان کمک شایانی کند.

مدل لباس دخترانه نوجوان شیک و جدی برای عید

نکته ی دیگری که افراد لاغر باید به آن توجه داشته باشند این است که بهتر است وزن خود را کنترل کنند، زیرا افرادی که قد کوتاه و همچنین اضافه وزن دارند معمولا کوتاه تر از افرادی دیده می شوند که قد کوتاه ولی بدون اضافه وزن و چاقی دارند.

در ضمن این گونه افراد بهتر است از لباس هایی استفاده کنند که دقیقا اندازه شان باشد، زیرا پوشیدن لباس های گشاد برای این گونه افراد باعث می شود که قدشان کوتاه تر دیده شود.

یکی دیگر از نکاتی که در انتخاب لباس برای افراد قد کوتاه باید به آن اشاره کنیم این است که انتخاب لباس هایی با رنگ تیره نیز می تواند برای این افراد انتخاب خوبی باشد.

و در نهایت این که اگر این افراد از شلوار استفاده می کنند بهتر است شلوار خود را خیلی بالا نکشند، زیرا این کار می تواند آن ها را قد کوتاه تر نشان دهد.

مدل لباس دخترانه نوجوان شیک و جدی برای عید

آخرین بروز رسانی در : دوشنبه 8 اسفند 1401

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام السن و لینک مستقیم بلا مانع است.