;
مدل آرایش چشم و زیباترین آرایش چشم و ابرو - السن
بهترین مدل مانتو جلو بسته کوتاه و بلند تابستانه جدید و لاکچری

بهترین مدل مانتو جلو بسته کوتاه و بلند تابستانه جدید و لاکچری

بهترین مدل مانتو جلو بسته بهترین مدل مانتو جلو بسته کوتاه و بلند تابستانه جدید و لاکچری همگی در سایت السن.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد. همانطور که …

مدل گوشواره بخیه ای + زیباترین مدل گوشواره بخیه ای منتخب کل کشور

مدل گوشواره بخیه ای + زیباترین مدل گوشواره بخیه ای منتخب کل کشور

مدل گوشواره بخیه ای مدل گوشواره بخیه ای + زیباترین مدل گوشواره بخیه ای منتخب کل کشور در سایت السن.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد. گوشواره طلا بخیه …

مدل آرایش دخترانه برای عروسی و زیباترین مدل آرایش صورت ساده

مدل آرایش دخترانه برای عروسی و زیباترین مدل آرایش صورت ساده

مدل آرایش دخترانه برای عروسی مدل آرایش دخترانه برای عروسی و زیباترین مدل آرایش صورت ساده همگی در سایت السن.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد. زیبایی موجب تقویت اعتماد …

مدل آرایش چشم

مدل آرایش چشم و زیباترین آرایش چشم و ابرو

مدل آرایش چشم و زیباترین آرایش چشم و ابرو همگی در سایت السن.امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

مدل آرایش چشم و زیباترین آرایش چشم و ابرو

بهترین آرایش چشم

ما اغلب این واقعیت را نادیده می گیریم و شروع به آرایش روی سطحی می کنیم که روغن و کثیفی دارد. اگر کسی می پرسد که چگونه باید آرایش چشم را مرحله به مرحله انجام دهد، بهتر است ابتدا با تمیزی پوست خود شروع کرده و سپس قسمت کریس چشم خود را پیدا کند.

مدل آرایش چشم و زیباترین آرایش چشم و ابرو

مدل آرایش چشم لایت

پرایمر های چشم جزو ترند های نسبتاً جدید هستند. شما می توانید این محصولات را از هر فروشگاه حضوری یا آنلاین شاپی خریداری کنید. البته اگر نمی خواهید در خانه پول اضافی برای این کار خرج کنید، قبل از شروع آرایش یک نقطه خیلی کوچک از پرایمر صورت خود را روی پلک و پشت چشم هایتان بزنید و آن را به خوبی پخش کنید. این کار به آرایش شما کمک می کند تا به درستی و برای مدت طولانی تری پشت چشم های شما بنشیند.

مدل آرایش چشم و زیباترین آرایش چشم و ابرو

مدل سایه چشم ساده و شیک

کانسیلر برای پنهان کردن حلقه های تیره زیر چشم بسیار مهم است. شما هر آموزش آرایش چشم ساده ای را هم که نگاه کنید بر استفاده از کانسیلر تاکید دارد. بهتر است روی یک کانسیلر خوب سرمایه گذاری کرده و یک کانسیلر خوب بخرید. تصور می شود که کانسیلر ها فقط برای صورت و زیر چشم استفاده می شوند، اما نکته جالب اینجاست که اگر کمی از کانسیلر خود را روی پلک خود بزنید و آن را به خوبی پخش کنید هم دوام آرایش چشم شما بهتر می شود و هم یک پایه تمیز و یک دست تری زیر کار خود دارید.

مدل آرایش چشم و زیباترین آرایش چشم و ابرو

مدل آرایش چشم دخترانه

اغلب ما با مشکل رگ های سبز مایل به آبی اطراف چشم هایمان مواجه هستیم. گاهی هم چشمان ما به دلیل کمبود خواب پف می کنند. در این موارد می توانید روی کانسیلر های رنگی تهیه کنید این کانسیلر ها ظاهر رگ های مایل به آبی را به حداقل می رساند. پس از استفاده از این، می توانید از یک کانسیلر معمولی استفاده کنید. حتی یک آموزش آرایش چشم معمولی برای مبتدیان اهمیت کانسیلر رنگی را به شما می گوید.

مدل آرایش چشم و زیباترین آرایش چشم و ابرو

عکس آرایش چشم ساده

از استفاده از کرم پودر روی چشم خود غافل نشوید. البته درست است که نباید لایه کرم پودر روی پلک شما سنگین باشد اما باید در این مرحله کرمپودر صورت خود را بزنید و با استفاده از باقی مانده کرم پودرتان روی براش یا اسفنج آرایشی رنگ چلک های خود را نیز با مابقی صورت یک دست کنید.
نکته: اگر پوست پلک شما چرب است از این مرحله صرف نظر کنید و عمل یک رنگ کردن رنگ پوست را با پنکک صورت خود انجام دهید.
برخی از افراد چشم های کوچکی دارند و می توانند محل اتصال بینی و چشم ها را با استفاده از مقدار خیلی کمی هایلایتر یا یک سایه روشن براق در همان نقطه اتصال جدا کنند.

مدل آرایش چشم و زیباترین آرایش چشم و ابرو

مدل ارایش چشم ملایم دخترانه

اکنون زمان انتخاب سایه چشم مناسب است. هنگام آرایش در خانه انتخاب رنگ آرایش چشم شما بر عهده خودتان است و اینجا باید خلاقیت به خرج دهید. مطابق با تم جشن، مهمانی و لباس خود بهترین رنگ سایه چشم را انتخاب کنید. پس انتخاب رنگ مورد نظر خود سایه های نزدیک به آن رنگ را نیز بردارید تا بتوانید یک ترکیب زیبا بسازید.
حتی می تولانید رنگ سایه خود را بسته به رنگ چشم تان انتخاب کنید، مثلاً خط چشم های قهوه ای یا سبز را برای برجسته کردن چشم های قهوه ای انتخاب کنید. در ادامه چند نمونه ترکیب رنگی متناسب با رنگ چشم های متفاوت برای شما آورده ایم، به آن ها توجه کنید.
اگر شما چشمان قهوه ای دارید، از سایه چشم های طلایی، نقره ای یا سبز خزه ای استفاده کنید.
همچنین اگر چشمان سبز دارید، می توانید از خط چشم قهوه ای یا خط چشم سبز استفاده کنید.
اگر رنگ چشمان شما سبز است، می توانید سایه های کم رنگ سبز، طلایی یا حتی خاکستری را برای پلک های خود انتخاب کنید.
اگر چشمان مشکی دارید، بهتر است از خط چشم مشکی استفاده کنید. مداد چشم های قرمز تیره و قهوه ای نیز می توانند زیبا به نظر برسند. همچنین می توانید رنگ های طلایی روشن، آبی روشن و یا رنگ های هلویی را امتحان کنید.
اگر چشمانی خاکستری رنگ دارید، می توانید از خط چشم هایی به رنگ مشکی روشن یا زغالی روشن استفاده کنید، حتی می توانید از خط چشم سبز استفاده کنید. همچنین می توانید سایه چشم خاکستری یا طلایی روشن بزنید، اما باید رنگ پلک ها را نرم نگه دارید، این کار باعث افزایش رنگ چشمان شما می شود.

مدل آرایش چشم و زیباترین آرایش چشم و ابرو

مدل آرایش چشم عروس

آ. رنگ ها را انتخاب کنید: در ابتدا در بین رنگ های سایه خود رنگ های مجاوری را انتخاب کنید که می توانند با لباس و مناسبت شما مطابقت داشته باشد.
ب. به عمق و ترکیب رنگ ها فکر کنید: به این فکر کنید که چه رنگی باید با کدام رنگ دیگر از رنگ های سایه چشم شما ترکیب شود. ایجاد عمق و توجه به ترکیب رنگ ها چیزی است که می تواند آرایش چشم دودی یا آرایش از ترکیب رنگ های مختلف را ایجاد کند.
ج. ترتیب استفاده از رنگ ها: سایه های روشن تر را از گوشه داخلی چشم بزنید و با سایه هایی تیره تر در وسط و تاریک ترین رنگ در انتهای چشم سایه خود را تکمیل کنید.
د. مجرای اشک: از این حوزه غافل نشوید. یک نقطه کوچک با استفاده از سایه روشن و براق در نزدیکی مجرای اشکی خود ایجاد کنید.
ه. شکل V قسمت اتصال بینی: از قسمت V به سمت برون به آرامی رنگ ها را محو کنید و براش خود را به آرامی در امتداد این خط بکشید. این کار باعث می شود سایه شما یک دست شده و مرزی بین رنگ ها باقی نماند.
ی. گوشه خارجی چشم و زیر ابرو: سایه چشم نقره ای روشن یا سفید ی هایلایتر خود را بردارید و روی گوشه خارجی چشم بمالید تا برجسته تر دیده شود. توجه کنید این کار را در خط کوچکی زیر ابرو انجام دهید اگر این خط خیلی پهن شود چشمان شما را افتاده نشان خواهد داد.

مدل آرایش چشم و زیباترین آرایش چشم و ابرو

برجسته کردن ناحیه چین ضروری است. می توانید این کار را با یک سایه چشم قهوه ای روشن این کار را انجام دهید. چین پلک همن خط کریس چشم است و با تیره تر کردن این قسمت آرایش شما طبیعی تر می شود البته شما باید این کار را اول و قبل از انجام بقیه مراحل زدن سایه انجام دهید.

مدل آرایش چشم و زیباترین آرایش چشم و ابرو

خمی توانید با استفاده از یک یک گوش پاک کن یا براش ریز چشم و خط انتهایی چشم خود را به فرمی که می خواهید تمیز کنید. حتی می توانید با کمی کانسیلر مجدد یک خط تمیز زیر سایه خود در گوشه چشم بکشید تا کار تمیز تری تحویل دهید.

مدل آرایش چشم و زیباترین آرایش چشم و ابرو

اکنون زمان فر کردن مژه است. فر کردن مژه ها را می توان به روش های مختلفی انجام داد. شما باید سعی کنید یک فرمژه خوب و با کیفیت تهیه کنید. توج داشته باشید که شما باید قبل از استفاده از ریمل یا مژه های مصنوعی از فرمژه استفاده کنید.
استفاده از فرمژه پس از استفاده ز ریمل می تواند باعث کنده شدن و شکستن مژه های شما شود، زیرا پس از ریمل زدن مژه های شما به سرعت یک حالت خشک پیدا می کنند. بهترین زمان برای استفاده از فرمژه زمانی است که به تازگی دوش گرفته اید، زیرا در این زمان مژه های شما گرم و مرطوب بوده و انعطاف پذیر تر هستند.

مدل آرایش چشم و زیباترین آرایش چشم و ابرو

می توانید به جای فرمژه، مژه های خود را با حرارت فر کنید. برای این کار یک قاشق را در آب گرمی که در یک کاسه است، نگه دارید تا گرم شود و از پشت قاشق برای فر کردن مژه ها استفاده کنید. البته این می تواند کمی سخت باشد و ما به شما همان استفاده از فرمژه را پیشنهاد می کنیم. البته راه های دائمی مانند لیفت و لمینت مژه هم وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید.

مدل آرایش چشم و زیباترین آرایش چشم و ابرو

برای مواقعی که نمی خواهید مژه هایتان پر رنگ شده و جلب توجه کنند، می توانید از ریمل شفاف استفاده کنید. برای استفاده از این ریمل ها بهتر است ابتدا مژه های خود را فر کنید و سپس ژل را روی مژه بزنید. حتی اگر مژه های خود را با یک برس مژه تمیز شانه کنید و بعد ژل بی رنگ را بزنید نتیجه بهتری خواهید گرفت.

مدل آرایش چشم و زیباترین آرایش چشم و ابرو

احتمالاً ریمل زدن یکی از ابتدایی ترین و راحت ترین کار ها در یک آرایش است اغلب ما این کار را از مادرانمان آموخته ایم. اما اگر بخواهم نکته ای در این باب به شما ارائه دهم می توانم توصیه کنیم برای پر تر کردن مژه های خود سعی کنید ریمل را بیشتر به قسمت نزدیک به ریشه مژه ها بزنید و برای بلند تر کردن مژه ها تمرکز خود را روی انتهای موی مژه بگذارید. در ادمه نیز انواع مختلف ریمل را به شما معرفی خواهیم کرد.
آ-ریمل حجم دهنده: این ریمل ها برای حجم دادن بیشتر به مژه ها استفاده می شوند.
ب-ریمل فر کننده: اگر می خواهید هم حجم بیشتر و هم حالت زیبا تری داشته باشید از این ریمل ها استفاده کنید.
ج-ریمل بلند کننده: این ریمل ها برای افرادی که مژه های کوتاه و بی حالت دارند مناسب است. این ریمل ها مژه های شما را بلند تر کرده و آن ها را بیشتر نشان می دهد.
د-مژه های مصنوعی: مژه های مصنوعی می توانند به سرعت مژه های شما را پر و بلند کنند.

مدل آرایش چشم و زیباترین آرایش چشم و ابرو

به جای یک ردیف غیر قابل کنترل از مژه ها می توانید از مژه های تکی استفاده کنید. مژ های تکی را هم می توان به تمام پشت پلک افزود و هم می توان به صورت تکی تکی لا به لای مژه ها و فقط نقاط دلخواه به مژه ها افزود.
قبل از زدن مژه مصنوعی ابتدا مقداری ریمل بزنید. این کار باعث می شود که مژه های شما یک دست شوند و پس از استفاده از مژه های مصنوعی نیز به راحتی به آن ها بچسبند.
هنگام استفاده از مژه های مصنوعی بهتر است یک موچین در دست داشته باشید و این وسیله به شما در استفاده از مژه های مصنوعی کمک می کند.

مدل آرایش چشم و زیباترین آرایش چشم و ابرو

خط چشم های ژلی و کاسه ای مدتی است که به شدت ترند شده اند. این نوع خط چشم ها رنگ بیشتر و حالت تمیز تری به آرایش شما می دهند. فکر می کنم زمان آن رسیده که شما هم به سراغ این خط چشم ها بروید و برای این کار ابتدا به یک براش زاویه دار نازک برای کشیدن خط نیاز دارید.

مدل آرایش چشم و زیباترین آرایش چشم و ابرو

برای این کار با زدن یک خط نازک خط ژل از گوشه داخلی چشم شروع کنید. خط را به آرامی و با دقت تا مرکز پلک ببرید و پهنای آن را ثابت نگه دارید. سپس دوباره از قسمت بیرونی پلک شروع کنید و به سمت داخل حرکت کنید تا دو طرف خط چشمتان در وسط پلک به یک دیگر برسند. این روش به شما یک خط چشم کامل و یک دست می دهد در ادامه می توانید دنباله خط چشم خود را به هر روشی که می خواهید بکشید. شاید هنگام آرایش در خانه کشیدن این مدل خط چشم کمی سخت باشد اما با کمی تمرین خواهید دید که این روش آسان تر نیز خواهد بود.
مدل آرایش چشم و زیباترین آرایش چشم و ابرو

آخرین بروز رسانی در : جمعه 21 بهمن 1401

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام السن و لینک مستقیم بلا مانع است.